Koulu siis loppu lauantaina. Ei tuntunu missään. Aika outoa mun tapauksessa. Juhla men hyvin ja todistus näytti hyvältä. Ysillä täytyy tsempata muutamissa aineissa (ruotsi, kemia, fysiikka, matikka). Päivällä olin serkun yo-juhlissa, jonka jälkeen lähdin Elinan ja Reetan kanssa makikseen (paikallinen maauimala). Kun tytöt lähtivät, mä jäin sinne vielä Jennin, Konstan, Waldon ja monen muun kanssa. Liikuttiin aika sekalaisessa porukassa, siksi en rupea kaikkia luettelemaan:D Ravattiin ympäri makista ja käytiin syömässä Denis Kebabissa pizzaa ja tietysti kebabbia. Siis, muut söivät ja mä katoin vieressä vähän huono-oloisena (ei, en juonut. mä en vaan tykkää rasvasist ruuista). Tulin Konstan kanssa samaa matkaa ja olin kahdentoista jälkeen koton.

Eilen olin Konstan, Heddan ja Tumpin kans kattoo SEX AND THE CITY 2! Aivan mahtava leffa!(: Nauroin PALJON. Ja se on paljon! Ja nyt tiedän, mitä ostan Konstal lahjaksi(: (ei, ei rannekelloa). Leffan jälkeen käytiin heittämässä Konstan rahat pelikoneeseen ja tää vei mut kotiin.

Ei nähä Konstan kans kahteen viikkoon. Ekaks sil on ripari ja sit seuraaval viikol mul on ripari. Noh, kai se on ihan hyvä pitää välillä hengähdystaukoa, että voi olla omien kavereiden kanssa. Mut mul on jo ikävä<3

Elinaakaan en näe kahteen viikkoon ja syy on sama, kuin edellisessä. :((

Mutta nyt menen nukkumaan. Tänään on riparikokoontuminen kello 10 ja sen jälkeen oon Emilian kanssa(:

<3:llä Hanna

 

Makis                   

  • käytös........................... 9
  • äikkä.............................9
  • kirjoitus- ja novellikurssi...S
  • ruotsi.............................8
  • enkku............................9
  • uskonto..........................9
  • historia...........................10
  • matikka.........................7
  • fysiikka..........................8
  • kemia............................8
  • terveystieto....................10
  • bilsa..............................10
  • maantieto......................9
  • liikunta..........................9
  • näytelmä ja elokuva.........10
  • saksa......................9
  • musiikki......................9

Lukuaineiden keskiarvo 8.9