..et jotkut ihmiset on oikeest rumii sisält JA ulkoa. No tää tähä välii semne sherlock-kommentit, mut silti.

Täs alkaa kohta taas olee päivä purkissa. Mikäs siinä, on ollu ihan mukava päivä. Koulussa ei oikeestaa tapahtunu mitää jännää, lukujärjestys on kiva, mutta pelkkiä kieliä+hissaa. Oon päättäny, etä tlä viikol, joka päivä, mul on erilaisesti hiukset ja vaatteet sen mukasest. Päätylisest oon metallisti, mut sekotan siihen vähän rock-tyyliä. Kiviäki kiinnosti, mut tää on ittelle kivaa. Ja perjantaina laitan sit omast mielest parhaan kokonaisuuden päälle.

Heräsin vähä ennen 8 ja nousin ylös. Raahauiduin lämpimään suihkuun 20 minuutiks ja puin päälleni, meikkasin ja laitoin hiukset. Äitikää ei valittanu meikist, jee! Sit se heitti mut kouluun, tulin just sopivast, ku kello soi just ku olin aulas :D

10:00-10:45 Englanti

Tehtiin Elinan, Tumpin ja Jannen kanssa esitelmä pluskvamperfektistä. Siit ei tullu oikeen mitää, ku meijän esimerkit oli: "Olin varastanut auton, Musta mies oli varastanut auton, Habibi oli tehnyt kebabin." Kun niitä esiteltiin luokalle, siis mä ja Tumppi, niin repeilin koko ajan ja kukaan ei voi sietää sitä kun nauran (paitsi Eeva ja Hebe. Ja Konsta, pakosta kylläkin). Kun kysyin et miten sanotaan "Musta mies oli varastanut auton." Konsta vastasi "Nigger had stolen a bike." ja sanoin sit et se on rasisti ja kieltenope ol samaa mieltä. Älkää ihmetelkö, miksi tosa on a bike eikä a car, Tumppi sekoitti Konstan, tai toisin päin. Hajotin tunnin lopuksi mun hienon The Nightmare Before Christmas-laukun, revin vetoketjun (siis sen mil saa sen kiinni. Se on muuten Skeleton Jackin pään muotoine<3) irti. VITTU! TOINEN KOULULAUKKU PASKANA! JA VIEL BULGARIAST! Ja torstain men mun isompi laukku rikki, yks olkanaru irtos. Huoh.. HAH, olin tehny jo läksyt jotka tul vast tänää! 

11:00-11:45 Historia

Puhuttiin toisesta maailmansodasta (kirjotin oikein, JES!). Tilsu joutui sanomaan 3 kertaa (ainakin) Kassulle ja Jannelle et "Olkaa hiljaa." ku ne höpötti kaikesta muusta, ku aiheest. Otetaan esimerkkinä vaikka se, että Kassu väitti mun ottaneen pinkinstabilon ja värittäneeni omat luomet sillä (mul oli pinkkiä luomiväriä). Tunti ol kiva, tykkään hissast, yks lempiaineist!

11:45-12:15 Ruoka

Oltiin Heben ja Jennin kans ruokalas ja mä söin! JEE! Naurettii ja sit yks pervo tul sanoo Jennil et sen pitää nostaa jotain servettejä lattialt, vaik pojat ol heitelly niit Jennin niskaan. Okei, Jenni oli heittäny yhen takas, mut silti.

12:15-13:00 Ruotsi

Ope huus mulle ja Jonil et oltais hiljaa, vaik en oikeest puhunu mitää. Mä kavahdin ku se huus ja huusin takas et "Mä en sanonu mitää!" ja Konstan ääni kuulu mun takaa "Voi voi.." Se vitutti, mut iha sama. Joni ja Vilho rupes puhuu jostain kakka-jutuist (kyllä, toinen 15v) ja kysyin sit maikalt "Millo pojat alkaa aikuistuu?" "Siinä 18-vuotiaina. Onnea odotukseen!"                                                              Kiitos. Vittu toi rohkas. Noh, onneks Konsta on vähän kypsemp ku kaverinsa.

13:15-14:35 tai joitain, oli kummiski Saksaa

Keto on paras! Se kehu ku sain yhen tehtävän kokonaan oikein (okei, lunttasin viereiselt sivult) ja Heben vieres on muuteski kivaa istuu(: S11S B3SSUIH 4-EVAAH<3<3<333. Taivuteltii verbei ja Keto neroil sen piirtoheittimen kans. Meinas soittaa jo talkkaril, ku se ei toiminu. Noh, klassinen ja aika kliseinen Johto Ei Ollut Seinässä-tapaus. Kivaa ol(:

Juttelin Alman (jazz-kaveri) ja äiti tul hakee. Siit menin sit jazzii joskus varttii vail 4 ja tunti alko 4. Joskus tulee kiire, muttei nyt. Tunnil tehtii sarjoi ja men pääki melkee pyöräl. Onneks pysyin kärryil, vaik tunti ei oo koskaa menny noin hitaast. Eevan ja Marian kans samist kotiin.

Koton oon syöny, dataillu ja tehny läksyt. Luen viel jotain läksyi yöl sit ku pitäis ol nukkumas :D

Sonata Arctica - Paid In Full