Nyt en jaksa ruveta valittamaan siitä, että on kylmä, lunta ja huono ilma. Kyl se kesä tulee, ku on tullaksee, mut onhan se kivaa aikaa(: Viime kesältä on muutama tosi hyvä muisto ja niitä kelpaaki ajatella tälläsessa pakkasessa neljän seinän sisällä.

Sain maantiedon kokeest 9- ja paperiin ol maikka pistäny viel, et "Hienoa!". Vähä olin silti pettyny, kyl siihe tul vähä luettuuki. Perjantain oli sit ruotsin koe. Tarkistin senki paperin kolme kertaa ja  jokasel kerrl löyty joku virhe. Ois pitäny tarkistaa viel neljännen kerran, mut tunti loppu siin kohtaa. Äikäs pitää kirjoittaa oma mielipide jostain mediaan liittyvästä aiheesta. Ite tein novellin, mutta taidan kummata koko paskan pois. Sen verran huonoo jälkeä tuli paperille, et kukaa ei ymmärrä meijän luokal. Paitsi minä. Vai tiedäks sä sit COG:stä, DEFGON:ista tai COGCON:insta? Jos tiedät, nii saat mult ison plussa. Jim on hyvä kanava.

Kävin eilen mummul ja vaaril. Mummun kans pengottiin yht isoo lipastonlaatikkoo. Sielt löyty vaiks mitä kirjeistä kirjoihin (jois ol parisuhde asioit, mua rupes pelottaa). Menin sinne joskus kahden aikaan ja lähin kuuden jälkeen. Konsta ol salel vastas ja mentii meil kattoo leffaa ja syömää pizzaa. Vaihdettii kyl leffaa, mun valitsema ol Konstan mielest tylsä ja katottii sit lopuks Matthew Perryn tähdittämä leffa, jossa se oli opetta ja ja opetti Harlemissa. Oli viel tositapahtumiin perustuva. Oli kyl tosi kivaa<3

Saatii Konstan kans juissii läikytettyy matolle, se meinas tappaa mut kutittamalla ja mä repesin täysillä South Parkkia:D

H "Miks toi tekee tollee?"

K "En mä tiiä. Ei South Parkeis oo mitää järkee."

ja opparointia

H "Miks tosa on LA:hin? Eiks se oo LA:siin?"

K "Se on niinku Los Angele.. Angelesii.. Los Angelesehiin."

H "Just. Vähä tyhmä."

Tänään ol ripari kokoontuminen ja oltii jumalanpalvelukes. Naurettii Heben ja Sallan kans siel uskonnon maikal (joka on muuten tosi kiva!) ja ku tulin kotiin, oon istunu koneella, syöny ja suunnitellu rippijuhlii vanhemipien kans(: Täytyis kattoo läksyt viel ja sit meen ulos kävelee(:

Heippa