Handu is happy(:

Konon kans tuli 11 kuukautta täyteen tosa illalla<3

Eli koe on huomen aamulla. Ei sinänsä, osaan sentään jotain (ehkä), mutta näitä en muista:

  • sulfaatti-ioni=SO2-4
  • nitraatti-ioni=NO-3
  • karbonaatti-ioni=CO2-3
  • fosfaatti-ioni=PO3-4
  • kloridi-ioni=Cl-
  • asetaatti-ioni=CH3OO-  

JEE -.- Jos en saa täst kokeest VÄHINTÄÄ ysiä, niin se on kasi kevättodistuksessa. Ja huomen on viel musiikin tunnil mun esitelmä KISSistä. Oon keksiny pari hassua muistisääntöä, joita kukaan muu ei voi käyttää, niin tyhmii ne on :D

Jalompi metalli pelkistyy ja epäjalompi hapettuu

Meil oli tänään a-lohkon sählyturnaus karsinta ja 8G pääsi jatkoon! JEE!(: Vaik mä olin pakkina, nii meil meni pelit tosi hyvin. Mitä ny vähä Tilsun kans "ohjeistettii" muit, ku ite oltii vaihdos(: Mut olin nii tyytyväinen, ku päästii finaaliin (siis koulun sisäiseen) ja se pelataa ens viikol. Jännää...

Menin kymmeneks kouluu ja päivän aikana ei oikeestaa tapahtunu mitää maata mullistavaa. Päästii sählyn jälkee kotii ja olin kotona puol kuudelta. Olisin ollu normaalisti kolmelta. Ei tollasia päiviä enää, kiitos. Jos ei oo pizzaa tarjolla. Noh, meen selaten ton kemian alueen viel läpi. Moso!

Tauski - Sinä Vain