Alan heti hehkuttamaan eilist päivää, ol niin kivaa!(:

Äiti kävi hakee mut kaupungil joskus kolmen aikaan. Sain ripsarin, jos on 3 eri vaihtoehtoo; aamu-, päivä- ja bilemeikki. Kaupas asioimine kesti tunnin. Jouduttiin miettii mun kummisedäl jtn erikoismuffinseja ja kakun koristelua. Mun pikkuveljel on siis tänään synttärit, isäl 6.päivä ja mul 13.päivä(: Tänään tulee siis Samin kummit syömään kakkua. Mutta, kun päästiin kotiin, kokeilin heti tota uutta ripsaria ja RAKASTUIN! Paras ripsari, jota oon ikinä käyttäny!

Konsta tuli meil varttii vail kuus.

"Moi, katos mitä mä käskin äidin tuoda kaupast sulle."

"Apua..."

"Enks mä oo sulone?"

Ja Konsta ottaa esil sinisen suklaamunan(: Ja kyllä, oli se suloista. Lähdettiin kävelemään ympäri Syvistä ja eksyttiin kaupungil. Konsta kävi ostaas halppisenergiajuomaa ja tultii takas meil koulun kautta. Mul ei oo pitkään aikaa ollu nii kivaa ja niin hyvä olo. Aurinko paisto ja kaupungis oli ihmeen hiljaista. Ja tietyst Konstan seura ol just sitä, mitä tarvitsin. Kaikenlisäks Elina lähetti tosi kivan viestin mulle, kiitti<3

Tultiin meil Konstan kans, nii avasin albumin, jos on mun kerho- ja koulukuvia. Tajuttiin Heben kanssa torstaina, et yhes kuvas on Joni ja Jori (serkukset) ja sattuvat olemaan nykyään meijän luokal. Naurettiin Jonin punasel nalle-paidal ja ruvettii dataamaan. Jossain vaihees Konsta otti mun langattomanhiiren USB-littimen irti täst ja se jäi sen taskuun. Oli mahtavin päivä pitkään aikaa(:

Samin kummit+Mari tulee neljält meille. Meen vaihtaa vaatteet.

Smiling Hanna(:

Entwine - Break Me