Normaali perjantai. En jaksanut herätä millään jo 6:10. Loppujen lopuksi päätin meikata koulussa ja nousin pedistä 6:40. Eikä tullu kiire, ihme ku mä oon kysees :D Isi toi mut autol joskus puol 8 ja menin meikkaa ja laittaa hiuksii sillee, ettei se näyttäis tuulenpesält. Terveystiedon tunnil puhuttii stressist ja huomasin, et mul on stressii. Oi vittu -.-'

STRESSI

1. Mistä stressi johtuu? Työ, koulu, ihmissuhteet, ilottomuus, unettomuus, yksinäisyys, huono itseluottamus

2. Mitä on teknostressi? Koko ajan tavoitettavissa, ärsykkeiden suuri määrä, tietotulva

3. Mitä elimistössä tapahtuu ihmisen ollessa stressaantunut? Adrealiini, kortisoli, noradrealiini alkavat erittyä. Stressireaktiot-->tilapäinen suorituskyky paranee-->tieto aivoihin-->hiki ja virtsa poistaa ylimääräiset hormoonit-->väsymys

No mukavaa. Katottii asiast DVD ja tällee. Aika rento tunti.

Hissas käsiteltii toista maailmansotaa (okei, koko jakso) ja nyt sitä, et miten Saksa hyökkää mihinki maahan ja ketkä ovat akselivallat ja ketkä liittoutuneita. Hissa is the best school subject!(: almost...

Mä sekoilin matikas ja en keskittyny yhtää. Harvinaisen tylsää ja sain paperiviillon oikeen käden pikkurilliin :/ auts..

Bilsas tehtii maatyötä ja mul ja Kono säädettii kaikkee. Mä oon sen mielest manaatti. Se on läski eläin. Siis ei Kono, mut manaatti. Sit googletettii se ja löydettii jännä kuva, jota sit revettii iha täysil siin:D Et kiitos vaa hanipöö, alla on mun kuva(:

Mukavan vajaa -.-' Sit revettii Elinan ja Eevan kans kiroileval Muumipeikol. Ja heti toinen tunti bilsaa perään. Mul on maatyössä 7 sivua ja 8 on minimi. Ens viikon perjantaina pitää palauttaa sit. Täs ehtii hyvin viel(: Voiton puolel ollaan!

Sit pääsin koulust! Muut jäi homehtuu, hah! Mul ei oo siis täsä jaksos enää näytelmä/elokuvaa, tehtiin sen verran ylimääräsii tuntei ennen jouluu. Kerran olin 8-16:45 koulus ja ol mukava nälkä sen jälkee.

Oltiin siin naulakoil ja Kono anto pusun ku lähin, nii d-luokkalaine sano "Konoooooo...!!" ja naurahti. Moi sillekki. Lähin kävellen (kyllä, kävellen) mummulle ja vaarille. Sit ku olin siel (matka kesti 20-25min, olin hitaal tuulel) nii eiköis mummu rupee tuputtaa ruokaa mun suuhun. No söin mää sämpylää, ku se oli iha ite tehny ja hyvää oli! Pelattii skipboo ja mä hävisin 2 kertaa, vaari voitti kerran ja mummu periaatteessa kerran, mut peli keskeytettii, ku äiti tul hakee mua kauppaan. Mummu on puhunu must jotain mun riparipapil, jee! :D Täst tulee mielenkiintoist.. Ja äiti värjää tänää mun hiukset. Sit ku toi Lukon peli on loppunu. Totta kai sitä pitää kattoo, ku kerranki tulee telkkarist -.-' Laitan kuvii sit niist hiuksist huomen, jos oon laittanu ne koneelle.

Nyt soi: Kotiteollisuus - Satu Peikoista


Uniklubi - Mitä Vittua?

sä kävelet kuin kissa ja kelaat ketkä sua rakastaa
liftaat ostarilla ja venaat, että kyydin saat
joo, sä olet kauniskin ja saat laitteet liikkumaan
sä olet näitten katujen kaunein prinsessa


mitä vittua, etkö kuule minua?
kun laulan sinulle kauneinta laulua
kädet ristissä, silmät väsyneet itkemään
mitä vittua, etkö kuule minua?
kun laulan sinulle kauneinta laulua
kädet ristissä, silmät väsyneet itkemään

hei, mä tiedän miss' sun luomes on, vaikk' en ainoa oisikaan
kuullut rumia ja kauniita juttuja, ne kaikki tahtoisin kokea
joo, sä olet kauniskin ja saat lanteet liikkumaan ma aan
sä olet näitten katujen kaunein prinsessa