http://www.youtube.com/watch?v=lahqVxP3hTg&feature=related

Hyvä biisi, kyl suomalaiset metallimiehet osaa!

Eli kouluki on taas alkanut ja tää tyttö on siitä ilonen(: Joululoma vois olla viikon pitune, kun ei vaa keksi tekemistä sisällä ja pakkastakin on -15/-20 astetta joka päivä. Mutta valittamiset sikseen, sillä yksi uuden vuoden lupauksistani (vaikken ole sanonut kenellekkään, että mul olis lupauksia) oli, etten valittaisi ja kiukuttelisi turhista asioista. Aion myös olla positiivisempi ja olla murehtimatta turhaan.

Rupesi mietityttämään eräs kummallinen nykyajan trendi, eli aletaan seurustelemaan (jos sitä siks vois ees sanoo), ollaan ehkä yksi viikko yhes ja erotaan. Ja jommalla kummalla on parin päivän päästä uusi. Mä en sitä henkilökohtaisest voi käsittää, sillä musta ei kannata alkaa "seurustelemaan", jos tietää, että toinen on ollut jokaisen koulussa olevan pissiksen kanssa. Sillä yleensä ne ihmiset jotka kusee hedelmämehua, ovat saaneet jokaisessa galleriaan lisätyssä kuvassa yskäkohtauksen, pukeutuvat kuristettavan krokotiilin-vaatteisiin, "seurustelevat" pari päivää ja lemppaavat heti. Etenkin ihmetyttää se, että ihkutetaan ikuista rakkautta, vaikka ollaan kommattu vaan toisten photoshopattuihin kuviin "siis oot tosi söpö((((((: <33" Noh, jokainen tyylillään. Viimeistään silloin huomaa homman luisuneen käsistä, kun joku huutaa kadulla perään ilkeyksiä.                                                                                                            Ite en ole koskaan (ennen Konoa=poikakaveri) seurustellu ja se on ollu hyvä juttu. Jos ala-asteella on ollut aina se suosituin tyttö/poika, ei välttämättä onnista yläasteella. En ollut mikään suosittu ala-aste aikoihin, päinvastoin. Mutta nyt mulla on poika joka tykkää musta just sellasena idioottina ku oon ja se on ihme! On onnellinen siit et oon tavannu Konon ja se on nähny et mä oon siedettävä ihminen, ei kattonu vaan ulkokuorta. (BTW, tyhmä väittää et jätkät tykkäis vaa naisen tisseist ja perseest!)                                                                                                                                                                   Nyt tul herkkä olo, kirjoittamisen ja Chisun - Sama Nainen -biisin takia. Vaikken tykkää musatyylistä pahemmin, niin talenttia naisella on! Ja kaunis ääni!

http://www.youtube.com/watch?v=WHW8PDWVjlU&NR=1

Luvattu on paljon
Rikottu enemmän
Vierelläsi valvon
ja kauniina sut nään

Sä oot se jonka
löydän aina uudelleen
Taas tässä oon ja valmis
uuteen kierrokseen


Mut mussa ei oo mitään
Mussa ei oo mitään uutta
Oon vielä samanlainen
Sama mieli
Sama sydän
Sama nainen


Mä muistan kyllä
ne kirosanat ja syyttelyn
ja anteeksi annan
jopa sen pahoinpitelyn


Mut mä en lupaa mitään
Mä en lupaa mitään muuta
Oon vielä samanlainen
Sama mieli
Sama sydän
Sama nainen

Mä en lupaa mitään
En enää lupaa mitään muuta
Oon vielä samanlainen
Sama mieli
Sama sydän
Sama nainen


Sanonut oon kaiken
Yö vaihtuu aamuun
Jos sä vielä haluut
takas mä tuun