Moi siivoushullut ja siivoomista vihaavat(:

Eli, meen tänää ekaan ripari tapaamiseen. Pitäis lähtee tosa 15:30, ku se alkaa 15:45. Täytyy tekstata Hebel kohta. Kuitenkin. Olin eilen iha kotona ja släkkäsin koko päivä. Aamulla siivosin ja kävin illalla 30 minsan lenkillä vähä virkistäytymässä. Elina meinas saad sydärin, kun näki meses kuvan mun hiuksist. Kono oli shoppailees ja huokas syvään, kun tekstasin sille. Sano mua viel ernuks ja kiveks. Noh, mul on munaa ol erillaine(: HAPPY! Hebe tekstas äsken mulle. Sovittiin, et nähää niitten tien pääs puolelt. Pitäis käyd pesee hampaat. Kiviäki kiinnostaa. Mut menenpäs nyt, etten sit myöhästy. Kaiken lisäks siel on joku sunnuntai messu ja mun mummu (josta selitin viimekski) on lukemassa siel raamattuu tai jtn :D Mummu on kyl ihana, mut silti.. Se on puhunu must kaikkee mun rippipapil, joka on kuulemma iha sairaan kiva(:

HEIPPODEI! 

^Children Of Bodom - Lookin' Out My Back Door

uudet hiukset, oon iha leija((: