Heippa kaikki!(:

Tänään oli kiva päivä. Menin kymmeneksi kouluun (äiti toi autolla) ja ekaksi oli enkkua. Olin eka, joka sai istua(:  Olin ainoa, joka sanoi kunnolla huomenta maikalle. Jee! Tän jälkeen sain kuulla kerran Tumpilta "Perseen nuolija!" ja hän meinasi kaatua tuolilla. Fail.

Historias oli Pekko sijaisena. Tulis Eija opettaa! Sitä jaksaa kuunnella koko tunnin. Katottii 2MS aikaisia pommitusvideoita Ison-Britannian ja Saksan kannoilta. Olivat hyvinkin erilaisia, mut mielenkiinotoisii. Meil ol myös tuntikuulustelu ja kysyin et mitä Parkkila ol laittanu Normandian maihinnousun (6.6.1944) ajankohdaks. Mul men kuukaus väärin, Parkkilal kokonaa, mut ei se mitää. Se on nerompi(:

Ruokailus söin näkkärin ja join vettä. Edessä vielä pitkä päivä, kotiin vasta kello viiden jälkeen. Jippii!

Ruotsia, sama maikka (joka oli aamulla ollut kiltti mulle) huus, et pitäis ol hiljaa. En oikee tajunnu. Se ol vittuuntuneen naurua. ILOA ELÄMÄÄN! Sen jälkeen tul parempi mieli (ei kyl maikan kommentista), mut muuten. Nauroin Vilholle siin aikast kauan ja tää totes; Ei se ny NOIN hauskaa ollu!                                                                                                                                                                                                                       Repesin vielä enemmän :D

Sitten kaksi tuntia SAKSAA! Toisella tunnilla oli koe. Siin välkällä, ennen ekaa tuntii, olin lähinnä Konstan ja Oskarin kans siin juttelee. Must otettiin pari kaunista kuvaa ja mä sain Konstan fruittari ilmeen taustakuvaks(; Oskari otti mun laukusta, mikä on muuten vähän rikki, niin hihnan ja laahasi sitä ympäri käytävää. Kivaa, jeejee! Lopulta se oli ruoska o.O

Kun sitten päästiin saksan luokkaan, alettiin Heben kanssa tehä paritehtäviä. Naurettiin sille, ku toine failas välil :D Mä sain sentää Heben tekemäst sanakokeest.. ööö.. käyn kattoo..

*tauko*

7/10 oikein! Se ol korjannu yhteen kohtaan vastaukseks "der kulta". Voi sitä bessua(:

Sit koe. Oskaril on vieläkin se mun laukun hihna ja pojat rupes puhuu siitä.

"Mikä toi on?"

"Hannan ruoska!"

"Täh?!"

"Mä en kyl tiiä, et mitä Hanna on sil aijemmin tehny.."

Ja kaikki kattoo mua ja Oskaria ja nauraa. Mukavaa. Koe men jännäst. En muistanu, et mitä nehmen-verbi tarkottaa ja laitoin sitten siihen tehtävään jotain tyyliin "Du nimmst Käse und Jughurt." Jos toi hyväksytää nii.. :D Kaiken lisäks, kirjotin jugurtin "Jogurt" et failasin vähä.

Sit päästää pois. Marian pitää men tekee ruotsin läksyi ja mä jään Heben ja Elinan kans säätämään siihen käytävään. Lupasin odottaa Mariaa, kosk meil on sama matka jazziin, joka alkaa näin maanantaisin kello neljä. Kello on siis puoli kolme. Käytiin kattoo Elinan ja Heben kans ilmoitustauluu ja meil ei oo vaihtunu liikunta. Eli, huomenna luistelua harkkahallissa, JEEEIIIH! Pääasia, ettei oo poikien kans tosa koulunkentäl, munaisin itteni niin pahasti. Ja kaikesta tästä voitte päätellä, että luistelen mieluusti(: Vain vapaaehtoisesti ehkä kerran talvessa.

Tullaan takas naulakoil (saksan luokan edes) ja Konsta on päässy teknisest ja laittaa siin takkia. Se tönii mut ulos ja seison siel sen kanssa kymmenen minuuttii ja nauretaa ja jutellaa. Meil ol hauskaa ja mantsanmaikka hymyili meil, ku se men meijän ohi(: Jossain välis lähin ja Konsta men kotii oottelee iltaa, et se saa mopon! JEAH!

Juoksin sisäl joskus varttii vail kolme, ku kaikki pääsi tunneilt. Juteltii Heben ja Elinan kans leffoist ja noin muutenki. Sit Oskari tul tekeest ruotsin läksyi ja jäi mun ja Elinan kans juttelee kaikkee jännää. Hebe ja Tumppi ol siinä välis lähteny. Släkättiin siinä käytäväs varmaa viis tai kymmenen minsaa (mä ehin kiivet sellasen korokkeen päälle seisomaan, hui) ja Maria pyyhäls paikalle. Lähdettiin jazziin ja (yllätys) juteltiin matkan aikan kaikkee jännää. Ku päästään tanssikoulul, molemmat on jäässä ja nälissään.

Tunti meni jotenkin ja Eeva ampaisi paikalle just ennen ku alotettii. Sil ol söpösti hiukset. Sillee ylhääl ponnaril, uiojuijiujiujiujiujiujuijiuij(:

Isi haki mut ja ku pääsin kotiin, rupesin syömään ja oon nyt sit syöny, lukenu, tehny läksyt, kattonu telkkaa, käyny suihkus, kuunnellu musaa ja dataillu. Eevan sanoi lainatakseni:

Oli outo päivä o.O

Äiti tul pari minsaa sit sanoo, et pitäis men nukkuu. Jos ei ihan vielä.

<3:llä Hanna

Kotiteollisuus - Satu Peikoista

Uskomaton