Moi öhkömönkiäiset ja muut jotka sattuvat tämän tylsinpänä hetkenä löytämään!

Eipä tässä ole mitää ihmeellistä tapahtunut, mutta aloitan silti maanantaista.

Maanantai: Menin kouluun kymmeneksi, mutta lähdin hirmu aikaisin. Ajattelin, että ulkona on sen verran Siperiameininkiä, että en ehtisi, jos en lähtisi puolelta koululle (koulu alkaa tasalta). Eka tunti oli enkkua ja seuraava matikkaa. Käsitin sentään, että mitä suhde tarkoittaa. Suhteiden jälkeen, oli  terveystietoo. Tunnin aihe: seksitaudit. Katottiin jäätävä video, jos kerrottii aiheesta. Valistuksen jälkee oliki saksaa. Oli taas kiva tunti(:

"Tässä on nyt hieman pissatuksen makua!" :D

Jäätii Marian kans koulul oleskelee. Ei olis mitää järkee lähtee kotii n. 45:ksi minuutiks ja lähtee jazziin neljäksi. Kun selvittiin jazziin, Eeva tul autolla siihen viereen (HUOM, Eeva ei (onneks) ajanu) ja mentii sisäl. Saatiin tietää kevätnäytöksen musa ja vähä koreografiaa. Saadaan keksii ite jotain random asentoi sin sekaan :D

Olin sit joskus 17:40 kotona ja rupesin syömään. Olin ihan väsyny ja kun olin menny makaamaan keittiönpöydäntuolien päälle meinasin nukahtaa. Kun sit kömmin siitä ylös, astelin omaan huoneeseen ja rojahdin perseeni kanssa koneen ääreen. Joskus ennen seitsemää, Konsta lähettää viestii ja kysyy "Voiks ol hetken aikaa?" "Juuh." "Okei, lähen koht." Jätkä saapuu ja sit loppu jääki tän huoneen salaisuudeks. Ei mitään kaksmielistä, mutta kumminkin:D Konsta lähtee sit joskus ennen yhdeksää ja mä meen suihkuun ja dataamaan. Ja loppujen lopuksi nukkumaan.


Tiistai: Ja taas kympiks kouluun. Eka tunti äikkää, toinen tunti maantietoo ja sain maatyöstä 9. Harmittaa, ku odotin parempaa. Ei voi mitää.

Sitten, päivän pelastus.. Paritanssi!(: Tanssin kaikkien kans ja oli kivaa(: Jonin kans keskityttii liikaa ja ei kuultu, ku piti viahtaa paria:D Hups. Jannen me kirjaimellisesti ROCKATTIIN! Meil men se vaik kui hyvi ja Reeti (poikien liikanmaikka) sano et se ol täydellist (mun piti lisätä vaa yks askel, mut se ei vaikuttanu mihinkää suuresti.)! Tumpin kans ol hankala tanssii, toine on melkee kaks metrine ja mä tälläne tappi. Konstan kans ol helppoo tanssii ja osaski viel(: Sai säheltää iha vapaasti ja meil ol hauskaa! Kaiken lisäks, Reeti sano jossai alkuvaihees mul, et mä vein jossai välis :D Ei voi mitää.

"Et sää käänny!" "Älä selitä!" "Sä failasit!" "Iteppäs!"

Tän jälkeen ol kirjotus- ja novellikurssi. Oltii iha kypsii Heben kans ja haluttii vaa kotii. En jaksanu kirjottaa paljoo ja datasin melkee koko tunnin. Päästiin kolmelta koulusta ja menin suoraan kotiin. Loppu päivän luin ruotsia (koe perjantaina 5.3). Ja totta kai olin perusdatis ja nukkumaankin menin.


Keskiviikko: Kahdeksaks kouluun ja isi vei mut. Siel ol iha vitu huono keli ja moni tuli vast ku kello ol melkein tasan. Ekaks ruotsii ja ei ees tarkistettu läksyi, vaik mä olin ne tehny KOVALLA VAIVALLA! Seuraaval tunnil sit oli enkkuu (saman maikan kans) ja tarkistettiin läksyt. Saatiin kokeet ja siitäki tul täys 9 -.-' VITTU! Rupes vituttaa ku sain paperin, mut sit viittasin koko ajan. Plussaa, haluun 10 todistukseen, kiitos(:

Äikän kaksoistunnilla kirjotettiin omaa mielipide/tarina jutttuu mediast. Yllätys, teen tarinan/novellin, miksi haluatkaan sitä sanoa. Itse sanoisin: paskaa. Sit oli matikkaa. Hebe paineli Tumpin viereen ja koska Konsta istui Jonin vieres, menin istumaan Konstan taakse, Oskarin viereen. En mä ny yksin haluu istuu! Ja joo, en tajunnu vittuukaa, teen läksyt aamul ennen tunnin alkuu.

Hissas katottii videoit. Ennen tunnin alkuu, kiusattii Konstan kans toisiimme (eli suomeksi koko päivän) ja löin sitä hissankirjal (HUOM! EN KOVAA!) päähän. Mul oli syyki; se kusetti, et olis ollu jotain läksyy ja meinasin ruvet tekee jotai tehtävää siin sit -.-' 

Koulusta kotiin (mutkien ja kiukkuisen puhelinkeskustelun jälkeen. Ai niin, ei kannata unohtaa, että siellä oli edelleenkin aika vitun paska keli) ja söin. Koulus olin syöny välipalapatukan+kaks sämpylää (sais ottaa vaa yhden, heh). Meinasin nukahtaa (taas) keittiönpöydän tuoleille, siit alkaa tulla mun vakipaikka. Loppujen lopuks en jaksanu tehä läksyi ja äiti nosti mut ylös siitä. Tulin omaan huoneeseen ja nukahdin vähäks aikaa. Äiti tul jossai välis sanoo, etten sais nukkuu paljoo, muuten valvon koko yön (muuteski valvoisin). Btw, äiti on yövuoros nyt.

Lähin näyttikseen ja juteltii Ellin kans kaikest matkal sinne. Luettiin yks näytelmä, joka ehkä tehään(: Se ol hauska ja tykkäisin saad sen roolin, jota luin. Meil on ihana näyttisporukka<3Olin koton joskus yhdeksält (edelleen paska keli) ja menin suihkuun ja oon ollu täsä melkee kaks tuntii istumas.

Nyt ku oon miettiny, nii mul on kaikki hyvin. Ja et joskus valitan niin turhista asioista, et huhhuh. Mä oon onnelinen näin(:

Hyvää yötä, Hanna(:

Sparzan - My World Of Sin

You can't see right through my eyes
I can't believe you used my own disguise
You've lost, wanna play again?
It is a waste of time, don't try it twice
Now throw the dice

Come with me and learn what's real
I know it's not from me you steal
I don't mind if you go astray
Just don't look back, 'cause we will never change
It is all the same

refrain:
There you are stripped and naked
Down on your knees (beg me, please)
Your god knows that you are forsaken
Cause I let you in my world of sin

What's at stake? I know you'll loose
A bitter way for you to find the truth
Wanna know what's behind the blinds
I see your life fade in the grains of sand
And the dead mans hand