Huomenta, eiku hyvää yötä.

Mä en koskaa opi, et ei kannattais ol koneel myöhää-.-' Herätys on 6 aamul ja meikä menee nukkuu joskus puol 1. Univelkaa? Ei yhtään.

Meil oli se fysiikan koe. Kymppii ei tuu, mut ysi ois kiva, vaik sitäkään en todennäkösest saa tol lukemisel, mikä on iha mun oma vika.

Ihminen ei oikeesti ikinä opi. Vai ajaisiks sä viritetyl mopol 70km/h poliisii pakoo? Poika parka. Ei silläkää oo helppo elämä. Ei kennelläkää oo.

Olin muute koko koulupäivän Konstan kans. Molemmat ol iha sairaan väsyneit ja naurettii koko ajan.

"Saadaanks me nussii täsä?" k

Saatiin lukkarit; pääsen joku fuckin päivä 3, mut kaikki muut on 9 ja 10 aamui, paitsi torstai(:

Musatunnil tehtii rytmijuttui parin kans. Salla ol mun pari ja me failattii koko ajan. Okei, mä failasin. Tuplatunnin jälkee mentii yläkertaa naulakoil ja juttelin Jorin ja Sallan kans vähän aikaa.

"Kuuliks ku se ol ajanu seittemää kymppii poliisii pakoo?" m

"Aaa, joo!" s

*jotain*

"Mul ei oo ees mopoo!" m

"Säälittävää." j

"No mä täytän vast ens viikol 15..." m

"VAST ens viikol? Mä täytän syksyl." j

Niin.. Saan siis synttärilahjaksi vanhemmilta kypärän ja isovanhemmilta SKOOTTERIN! 

Tän sekavan tilannekatsauksen jälkeen kiitän ja kuittaan tält erää.

Moso!