Kotiteollisuus - Enkeli

Minä synnyin hyväksi
hyvyyttä palvelemaan
Minä ryhdyin uniasi
haaveitasi kinuamaan

Nyt en saa olla ihminen
en saa olla, ei jumalakaan
Olen täällä vieras mies
vieraalla maalla kaukana kotoa

Yöllesi laulelen
yötäsi syleilen
Sieltä löytyy leposija syyllisyydelle,
Valheelle
Ei siellä katsota silmiin eikä kysellä nimiä

Rautaisella sauvallani siellä
paimennan teitä

Chorus:
En kumarra, tuhkaa en tomua
oppinut en nöyrtymään, anteeksi pyytämään
En kumarra, tuhkaa en tomua
oppinut en itkemään
armoa pyytämään

Kaiken saat minulta jos polvistut eteeni ja kumarrat minua
Kaiken saat minulta jos polvistut eteeni ja kumarrat minua

Olen tulesta otettu tuli ensimmäinen enkelin
en nöyrry edessä ihmisen
nöyrryn edessä kateuteni
Joskus kaipaan syliä jossa voisin levähtää
valon pilkahdusta valtakuntaani hämärään

 

--

Olin tänää serkun synttäreil, täytti 9-vuotta. Oli kivaa ja söin koko viikonlopun edest :D

Ja eilen ol iha sairaan kylmä! Menin kouluun kahdeksas ja uskonnontunnil ope kehus mun ääntä, ku "veisattii virsii". o.O 12:15 alko sit 45 minuutti kestäny piina, oltii ulkona kattoo ku jotkut luisteli (1/4 porukast ol luistimet) ja muut seisoskeli kentänreunal 13 asteen pakkases. Ja sit ku tuuli, nii tuntu silt, et jäätyy siihe paikkaa. Tosiaan, oltii seisottu siin 45 minsaa nii sit alkaa OPETTAJAT VASTAAN OPPILAAT RINGETTE PELI! Kysyttii Konstan kans Suomiselt, et kui kausn se kestää, nii tää vastaa "Tää kestää varmaa 3x20min." Jäätiin siihe sillee et "Just, me lähetää kyl iha just.."  Loppujen lopuks lähettii menee sielt ja soitin mummun ja vaarin hakee mut sielt.  Mentii siit sitte kauppaan ja sielt niil syömää. Äiti tul hakee mut ja lähin jazzii joskus 17:30. Siel ol vaa puolet (ei ees sitäkää) porukast paikal. Tehtii sitä kevätnäytöstanssii eteenpäi ja meil ol kivaa(: Sit ku päästii, nii kotiin ja Konsta tul meil joskus 8 aikaa.

Se osaa yllättää, oli meinaa ostanu mulle suklaata(: "Siin on sun puolen vuoden suklaat." "Voi kiitti kulta!" *sensuroitu* Ja meil ol kivaa(:

---

Se oli siis perjantai ja lauantai. Tänää olin Ellin ja Villen kans meil. Ol kivaa jutel ja syöd pullaa hyväs seuras, Villee ei näe usein:/ Mut ol tosi kivaa(: Oon iha rakastunu saksan kielee. Muutin teinikakkosenki saksankieliseks, ku ei parempaakaa tekemist oikee oo. Siin vähä päivityst(:

Guten Nacht(: <3:llä Handu